Svar på kommentarer!

Hejsan allihopa, förlåt för den dåliga uppdateringen.. Festade både i fredags och i lördags och idag har jag varit helt slut :P I fredags gästbloggade ju Malin, Emelie och Lisette haha. Inte särskilt läsligt. Tänkte iaf svara på era kommentarer nu, lägger upp bilder från helgen imon :) Puss och godnatt!


malin om Hemma:
looking good! :)<3
- Svar: Jaa klart det mallan ;)<3

Jannike om Bilder:
hahaha vad är det för jävla bild på mig med ståröv!!
- SvarÄsch, det ser ju bara ut så sis :D

Anonym om Sjuker:
Tycker det är skitkul att du började blogga igen, hade fan inget att göra när du slutade! Du är så himla goo, fortsätt såhär :D Kraam!

- Svar: Naw, vad glad jag blir. Tack & tack! :) Kram

Anonym om Sjuker:
Fan vad söt du är!
- Svar: Tack så mycket! :)

Anonym om Myskväll:
är du o joel tillsammans igen eller ? :) eller "påväg tillbaka" ?
- Svar: Alltså, vi har börjat träffas igen oså.. Han betyder mycket för mig så vi får se vad som händer :)

Anonym om Sjuker:
Du har så så himla fin hy! Hur gör du för att hålla den så? Älskar din blogg btw :)
- Svar: Tack och tack! Jadu, jag har aldrig använt foundation eller brunkräm vilket inte är bra för hyn. Sen är det viktigt att tvätta av sig sminket, dock är jag väldigt slarvig med det så jag vet faktiskt inte, kanske beror på det jag skrev först, hehe :) smörjer alltid in mig med lotion osv också.

Anonym om Taaaggad!:
Åh, ni verkar ha så kul på era fester, önskar att man kunde vara med :(
- Svar: Haha jadå, det har vi alltid =D Naaw.

Anonym om Taaaggad!:
Vilka bloggar läser du? Grym blogg du har, söt är du med :)
- Svar: Av storbloggarna så läser jag, Kissies, Paows, Hugorosas och Egoinas. Av de lite mindre bloggarna så läser jag typ bara Hanapees, världens coolaste tjej haha. Av mina vänners så läser jag Duvetnikkies :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback