Godnatt

Hellu, nu ska jag bättra på uppdateringen. Har haft fullt upp idag, Skolan, till stan och träffa Sara, hem så kom Joel typ direkt, beställa kläder med mamma o sis, Joel kom igen, han stack halv elva typ och sen dess har jag pluggat fysik vilket jag har prov i imon direkt på morgonen och nu är klockan 00:33. Och ja, för att besvara era tusen frågor så är vi tillsammans igen. Hur nice liksom? Ah vet. Tror att när man hittat nån man känner att man inte kan vara utan och som verkligen betyder något så är det liksom den man ska vara med, fan vad poetisk jag är.. Men så är det för mig iaf. För att göra en lång historia kort, okej den blev lite lång, men skiiitsamma. NU ska jag lägga mig, hörs imorgon om jag tar mig upp! Natti :)

Och puss på min gullis, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback