Möhöö

Hej allihopa, sitter här med tårar i ögonen.. Nu tror ni säkert: Amen shit vilket emo som sitter och söker uppmärksamhet genom bloggen.. Men nej, jag försöker faktiskt skära LÖK! För idag är det jag som står för matlagningen här hemma, lägger upp en bild på vad det blev sen ;) För övrigt så gick fysikprovet asbra, övning ger färdighet! Måste plugga som en gris på son tills på fredag nu med bara. Sen kan man pusta ut. Nu måste jag skynda mig iaf, hörs senare. Puss!

Här får ni en jätteseriös cam-bild ;D


Kommentarer
Postat av: duvetnikkie

"Nu tror ni säkert: Amen shit vilket emo som sitter och söker uppmärksamhet genom bloggen.. Men nej, jag försöker faktiskt skära LÖK!"



hahah så typsikt dig gullet ;)

2011-02-01 @ 19:44:16
URL: http://duvetnikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback