Svar!

Hejsan, nu är jag hemma efter en lååååång dag i skolan. Nu kommer svaren på era frågor :)

Anonym om Frågestund!:
Finns din gamla blogg kvar eller har du raderat den? Lite nyfiken på hur den är/var :)
- Svar: Detta är min gamla blogg, bara att jag inte har samma design och har tagit väck alla gamla inlägg :) Den var i stort sett inte så olik denna, hade lite dagens låt osv.. Men hoppas på att denna ska bli bättre, ju mer respons man får ju roligare är det att blogga! :)


duvetnikkie om Frågestund!:
varför är du sååååå snygg? hihi
- Svar: Haha nicole, har umgåts för mycket med dig ;)

Anonym om Frågestund!:
Vilket är ditt favorit klädmärke? :)
- Svar: Jadu, jag tror inte jag har något direkt favoritmärke. Handlar mest från Gina tricot och H&M :)

Felicia om Frågestund!:
Hejsan! Jag läste din blogg innan, tyckte det var jättetråkigt när du slutade. Hoppas du fortsätter nu iaf :) Jag bara undrar ifall man skulle kunna få din msn eller så? vore jättekul att prata med dig! love your blogg, puss :)
- Svar: Hej, ja som det ser ut nu så tänker jag fortsätta :) Javisst, [email protected]. Åh, tack så mycket! puss :)

Anonym om Frågestund!:
Har du någon pojkvän? Vem var du tsm med sist och varför gjorde ni slut? Kan man få din msn? Hehe en nyfiken kille som undrar.. puss <3 :D
- Svar: Nej jag har ingen pojkvän, han jag var tsm med sist heter Joel. Varför vi gjorde slut tycker jag är privat. Om du kollar de andra svaren så står min msn där. Hehe, kram :)

Anonym om Frågestund!:
Röker du? Jag har sett dig röka flera gånger :s
- Svar: Nej jag röker inte, jag brukade göra det ibland med kompisar och på fester. Men har lagt av helt med det nu, inte bra för hälsan och helt onödigt bara :)

Sanna om I'm back:
Åh vad kul, du ska fortsätta nu med va? vore jätteroligt! :D
- Svar: Hehe, vad kul att du tycker det :D ja, det hade jag tänkt mig :)

Julia om Hemma:
Guuud vad brun du är! Är du det året om? hehe :)
- Svar: Det är en bild från nyår, och där använde jag brun-spray :) Haha, nej det är jag verkligen inte, ser ut som ett lik på vintern tycker jag själv iaf. Enda gången jag blir riktigt brun är på sommaren och utomlands :)

Hoppas ni blev nöjda med svaren, annars är det bara att fråga på! Nu ska jag äta lite och kolla på oc. Har ni alla haft en bra dag? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haft det asbra! :D diggar din blogg fett, fortsätt blogga!=)

2011-01-11 @ 16:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback