Hemmaaa

Hejsan alla sötisar, kom hem från skolan för en stund sen. Har varit ute och lekt med mina söta hundar lite också :) Skön start på veckan i skolan idag, mentorstid, hemkunskap, engelska - där vi ist fick information om gymnasiet och sist elevens val - där vi fick gå på en konsert där två killar spelade gitarr på olika vis, ascoolt ;) Ska plugga lite so och kemi snart sen ska jag bara ta det lugnt hela kvällen. Hörs sen, puss! :)


Tre saker jag inte förstår mig på:

  • Hur man kan vara så naiv att sanningen är precis framför ögonen på en men man ser den inte ändå?
  • När man låter någon leka med ens känslor och bli totalt överkörd. Jag menar, komigen?
  • Vad fan har vi för nytta av att lära oss om typ konsthistoria såvida man inte ska bli bildlärare eller jobba på museéum eller liknande? Ibland tror jag att lärarna bara lär ut vissa saker för att det står i läroplanen och dom är tvungna. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback