Års resumé

Fick ju en kommentar om att göra en års resumé, så tänkte försöka få ihop en nu :)


Januari: Hm, jag minns inte så mycket från då.. Men jag hade en del fester här hemma och det var runt den tiden jag kom närmre Emelie och Nicole. Nyår firades hemma hos nicole med trevligt folk :)
Februari: Det hände i stort sätt samma saker då, umgicks en hel del med Isak och Axel :)
Mars: Allt fortsatte som vanligt. Michelle fyllde 15 och vi firade henne och gick på bio på kvällen. Kommer ihåg att jag Fanny, Amanda och Hanna hade tjejkväll hemma hos Hanna, lagade tacos och var uppe hela natten, mysigt :)
April: Hade en period där jag färgade mitt hår hela tiden, har haft allt från blondt, brunt, svart, lila, rött, orange platinablondt, brunt igen tillbaka till min naturliga blonda färg, och det har mitt hår verkligen fått lida för.. Var
också rätt deprimerad då, tänkte mycket på en nära vän till mig som hade gått bort, Daniel.
Maj: Hade fullt upp med konfirmationen, gick gospel så vi var med på massa uppträden och åkte även iväg på läger, vilket var skiiiitkul! Saknar allihopa jättemycket. Den 27e konfirmerade vi oss. Fyllde även 15 den 3e :)
Juni: Hela 8an avklarad vilket betydde SOMMARLOV! Började sommaren med att åka till liseberg med trevligt folk. Sol och bad och fester och grillkvällar, underbart.
Juli: Sol och bad igen, var rätt mycket vilda fester och gjorde många dumma saker som jag ångrar idag. Fast hade samtidigt skitkul och umgicks med folk jag verkligen tycker om som jag fortfarande umgås med!
Vart även på uterock med min syster och vi drack lite innan, haha hade skitroligt, kollade på Billie The Vision and The Dancers. Får ju inte glömma bort Tosia, Östersjö och Sailet, ett par galna nätter..
Augusti - September: Fortfarande galna fester om nätterna, men det hade lugnat ner sig lite. Åkte iväg på Malmöfestivalen med några kompisar och shoppade, åkte karuseller, drack och kollade på Maskinen, vart verkligen en upplevelse som jag vill göra om! Vinglade runt i Malmö och missade nästan tåget hem som var så proppfullt att vi fick sitta på golvet. Vart även och kollade på Ozzy Osbourne i sthlm med pappa och syster. Också en upplevelse man inte glömmer! Blev även tillsammans med Joel. Och skolan började igen, numera 9B.
Oktober - November: Vart mest skolan, plugg och umgicks med Joel. Festade nån gång ibland. I slutet av November tog det även slut med Joel pga privata skäl, ett förhållande klarar inte alla motgångar även om man skulle vilja det.

December: Började med att Malin fyllde 16, så hon hade maskerad fest. Vart otroligt skönt med jullov - vila ut, julafton och nyår. Julafton spenderade jag med familjen och släkt. Dagen efter så festade jag lite med mina kära vänner. Nyår började vi med att förfesta bara tjejer här hemma hos mig, hade verkligen askul! Sen stack vi vidare till resten av våra vänner och festade. Sen drog vi till torget och sen åt vi "nyårsmiddag" på frasses :D











Det var väl mitt år i korta drag, kommer inte ihåg särskilt mycket från första halvåret men så är det väl med kort tids minne haha ;) Aja, nu ska jag kolla på oc och sen sova, för imorgon ska jag nämligen till skolan, godnatt allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback